Reklamácia
Ako postupovať pri reklamácii tovaru
Postup pre registrovaných zákazníkov
1. Vo svojom účte v ľavom menu kliknite na tlačidlo REKLAMÁCIA
2. Vyberte tovar ktorý chcete reklamovať a vytvorte Novú reklamáciu. Nemusíte vyplňovať žiadne údaje, všetko sa vyplní z objednávky samo.
3. Vyplňte číslo účtu, na ktorý Vám vrátime peniaze pokiaľ bude reklamácia riešená týmto spôsobom.
4. Uveďte dôvod reklamácie. Do formulára je možné vložiť fotografiu závady produktu.
5. Odošlite formulár o reklamácii. Tlačidlo Odoslať reklamáciu.
6. Zašleme Vám email o prijatí Vašej požiadavky na reklamáciu, s informáciami akým spôsobom tovar zaslať.
7. Reklamovaný tovar odošlite.
8. Pošleme Vám email o prijatí reklamovaného tovaru.
9. Budeme Vás informovať akým spôsobom bude reklamácia riešená.
Nemusíte tlačiť žiadny formulár, všetko sa vyplní v našom on-line systéme a uloží.
Adresa pre zaslanie reklamácie: Bassano Collection CZ sro, Vratislavova 4/27, Praha 2, 12800, Czechia
Postup pre neregistrovaných zákazníkov
1. Kliknite na tlačidlo REKLAMOVAŤ TOVAR . V dolnej časti tohto popisu.
2. Vyplňte číslo objednávky a emailovú adresu pod ktorou ste objednávku vytvoril.
3. Objaví sa Vám súpis tovaru, ktorý je možné reklamovať. Vyberte, ktoré chcete reklamovať.
4. Údaje týkajúce sa objednávky reklamovaného tovaru sa vyplnia do formulára samy.
5. Vyplňte číslo účtu, na ktorý Vám vrátime peniaze pokiaľ bude reklamácia riešená týmto spôsobom.
6. Uveďte dôvod reklamácie. Do formulára je možné vložiť fotografiu závady produktu.
7. Odošlite formulár o reklamácii. Tlačidlo Odoslať reklamáciu.
8. Zašleme Vám email o prijatí Vašej požiadavky na reklamáciu, s informáciami akým spôsobom tovar zaslať.
9. Reklamovaný tovar odošlite
9. Pošleme Vám email o prijatí reklamovaného tovaru.
10. Budeme Vás informovať akým spôsobom bude reklamácia riešená.
Nemusíte tlačiť žiadny formulár, všetko sa vyplní v našom on-line systéme a uloží.
Adresa pre zaslanie reklamácie: Bassano Collection CZ sro, Vratislavova 4/27, Praha 2, 12800. Czechia
- Kupujúci je povinný dodaný tovar bez zbytočného odkladu prehliadnuť a o prípadných zistených vadách do 5 dní informovať predávajúceho.
- Oznámenie o zistených chybách musí kupujúci urobiť písomne (e-mailom) do 5 dní od prevzatia tovaru. V písomnom oznámení musí kupujúci uviesť zistené chyby. Popísať, o aké chyby sa jedná a ako sa prejavujú. Písomné oznámenie kupujúci odošle do sídla predávajúceho.
- K reklamácii je nutné predložiť kópiu faktúry a doklad o dodaní a zaplatení tovaru, ktorého vady sú reklamované.
- Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených chybnou manipuláciou. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.
- Predávajúci sa zaväzuje informovať zákazníka najneskôr do troch dní od obdržanie reklamácie, o spôsobe vybavenie reklamácie.